Utkast: Jul. 10, 2012

Känslan när appen på blogg.se fungerar igen och den inte finns till android mobilen <3

Annars då? Nöjda tjejer har chillat hela dagen. Fast duktiga har vi varit också. Tvättat 7-12 imorse. Yeeey.
Vi är helt slut idag, men snart ska vi ge oss iväg för vår andra promenad idag. Sen blir det bara att chilla ikväll. Skönt det med.

Till helgen är jag sugen på alkohol. Vara lite snygg, dricka cider och umgås med trevligt folk. Japp, vi kör på det!
Ska muta mamma så hon passar ellie ;) men det tackar hon säkerligen inte nej till ändå. Vill ni veta varför? JO FÖR ATT ELLIE ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!

btw, ska leta upp kvittot till min dator ikväll så jag kan få min jävla sladd. MÅSTE BLI GRYM PÅ ATT BLOGGA IGEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0