skjut mig

Denna dagen kan gå och fucking skjuta sig själv.

Vaknade halv fyra inatt med en jätte stor smärta i höger öra och halva huvudet. Efter ca 45 minuter vaknade ellie också för att jag grät som fin. Ringde till mamma och hon trodde det var öroninflammation.

Har grät och grät och då började ellie också gråta. Bara hon gjorde ifrån sig ett litet läte så gjorde det bara ondare och ondare.

Vid sex somnade hon om och jag bara låg i soffan och höll om henne. Trött som ett as eftersom jag bara hade fått 1.5 timmes sömn.

Tio i åtta tog vi och mamma bussen in till vårdcentralen.
Både sjuksköterskan och läkaren blev förvånande hur rött det var i mitt öra. Dem förstod verkligen vilken smärta jag hade. Så hej öroninflammation. Läkaren berättade även att min trumhinna eller varan det nu var kommer att gå sönder för där var så stort tryck. Så några veckor fram kommer jag vara döv i höger öra. FUCK MY LIFE!

nu är jag hemma och mamma passar ellie lite. Väntar bara på att innan ska gå sönder så jag slipper smärtan. Och att antibiotika ska börja verka.

Hej jag mår bajs och är världens sämsta mamma för att jag inte orkar ta hand om ellie idag. FAN! Jävla fittdag

Kommentarer
Postat av: Pernilla-22 år och mamma till Kevin & Emilia

Usch då låter inte alls bra "/
Försök och vila när där finns tillfällighet till det, krya på dig :)

2012-07-11 @ 16:18:19
URL: http://ayoungmother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0