min 20års dag

för några dagar sedan fyllde jag äntligen 20 år! det var bestämt att mamma och joanna skulle överraska mig. 
så dagen började med att jag och ellie myste i sängen. vi hade båda två blivit sjuka under natten vilket sög. runt nio kom mamma och joanna hem till mig med frukost. jah öppna min present från joanna ocj fick en jätte fin vit, virkad klänning. loooove! sen åkte mamma in till stan för hon skulle hämta sin medicin. jah och joanna gick vi upp till matöppet och köpte redbull och cigg. myste på en parkbänk, pratade och chilladd i det fina vädret. 
 
 
efter lite fix så drog vi in till stan. träffade pappa och mamma. jag handlade 2 cider på sysyembolaget. bara för jag kan ;) sen åkte vi till helsingör, gick i affärer, åt mat, fick ett jätte fint halsband ocj scarf utav mamma <3 
 
detta var även första gången Ellie var utlomlands :) 
 
kvällen spenderades på torstens med laura, alice och jossan! vi åt god middag och brudarna drack ett glas alkohol.  hahaha vad konstigt detlät. men vafan, okej, jossan drack öl, alice lote rosévin och laura cider. själv drack jag iskallt vatten för jag var sjuk och mådde bajs.
 
måste bara säga att detta var en riktigt bra födelsedag! 
 
bjuder på en bild pp jullan gullan som var cp snygg som vanligt!
s
 
och tack för alla fina presenter mina älskade vänner och familj <3
 

Kommentarer
Postat av: ettheltnyttliv

Den är från name it :-)

2012-07-11 @ 09:43:47
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0