igår

Hej babes! Idag mår jag BAJS! Men jag får skylla mig själv! Igår blev det lite, läs mycket, alkohol! Vid nio kom Emma & Niclas, lite efter det jojo och Robin. Vi drack och spelade kort hos mig! Trevligt trevligt! Lite senare kom chrille, Benjamin, Ola och Jesper! Vi drack och hade trevligt. Blev en utgång på det! Häng på lila, ytterst trevligt! Vid halv fem.tiden var vi hemma igen! jag var snäll och lät bobo och chrille sova här! trevligt. 
 
MEN AHFAN VAD ALLT ÄR TREVLIGT!!!!! MIN ORDBOK ÄR JU SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA STOR IDAG ALLTSÅ. trevligt. mycket trevligt! äh nä. om man kanske skulle släcka ciggen och pussa på ellie? ja vi kör på det! 
 
btw, fucking hatar tänder. vi har haft TVÅ skrik kalas idag. fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0